zaterdag 7 januari 2012

Nailskin

Hee meiden,

Ik was gisteren bij de DA en toen zag ik nailskins,
ik heb ze al wel vaker gezien maar ik was nu toch erg nieuwsgierig en wou ze echt uitproberen!
Ze hadden nog maar een paar printjes over maar toch vond ik leuke zwarte met witte sterren.
Ik had ze gekocht en thuis heb ik ze gelijk uitgeprobeerd.
Ze kosten 2,95 en er zit al een vijltje bij.
Zie hieronder hoe het is gegaan en het resultaat natuurlijk!!

 Dit heb je nodig: de nailskins natuurlijk, nagellak remover, doorzichtige nagellak, eventueel zwarte nagellak.

Dit zijn de nailskins.


















stap 1: je moet je nagels goed schoon en droog maken.
stap 2: druk je nagelriemen terug.
stap 3: Kies de maat sticker die het best bij je nagel past.
Ik moet zeggen dat die maten raar zijn, 
ik heb best wel smalle nagels en de grootste paste niet 
op mijn duim en dat zag er best wel raar uit :-s
(sorry misschien beetje onduidelijk!)















Ik begon al helemaal te stressen omdat het niet paste oplossing: zwarte nagellak!
Op de stukken die niet bedekt zijn met de sticker kan je gewoon zwarte nagellak doen.
Het kan alleen niet van tevoren want je nagels moeten schoon en droog zijn....

stap 4: Trek de sticker voorzichtig loos van het velletje
stap 5: leg de sticker vanaf je nagelriem op de nagel en wrijf deze langzaam naar boven vast.
stap 6: Vouw het gedeelte dat boven de nagel uitkomt om de nagel heen.
stap 7: Haal dit gedeelte er voorzichtig af met een fijne zachte vijl.
 (er zit een vijl bij de nailskins in de verpakking!)
stap 8: Breng voor een langdurig en glimmend resultaat, een top-coat aan over de sticker.

En dan ben je alweer klaar!
Zie hier het eindresultaat!















Het is leuk om te doen en vrij makkelijk!
Let wel op, er kunnen bubbeltjes zijn maar dat is niet heel erg.
Voor mensen met wat bredere nagels is dit niet zo heel handig 
aangezien ze de nagel niet helemaal bedekken.
Ik weet niet hoelang ze blijven zitten, ik heb ze nu al 2 dagen erop en ze zijn nog steeds mooi!

Liefs

1 opmerking: